مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 20:052020-08-04سياسي

امام جمعه فردیس: دستگاه ها تعامل خود با جهاد دانشگاهی را بیشتر کنند


حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در این نشست که در دفتر امام جمعه فردیس برگزار شد،  اظهار کرد: آشنایی من با جهاد دانشگاهی به سال 61 یا 62 یعنی زمانی که به واسطه انقلاب فرهنگی دانشگاه ها تعطیل شده بود برمی گردد.

- دیدار رییس و معاونین جهاد دانشگاهی البرز با امام جمعه فردیس؛ امام جمعه فردیس: دستگاه ها تعامل خود با جهاد دانشگاهی را بیشتر کنند ایسنا/البرز حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در این نشست که در دفتر امام جمعه فردیس برگزار شد،  اظهار کرد: آشنایی من با جهاد دانشگاهی به سال 61 یا 62 یعنی زمانی که به واسطه انقلاب فرهنگی دانشگاه ها تعطیل شده بود برمی گردد.

در آستانه چهلمین سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی، رییس، معاون فرهنگی و معاون آموزشی جهاد دانشگاهی البرز با امام جمعه فردیس دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: با توجه به روحیه جهادی که آن زمان بر کشور حاکم بود، جهاد دانشگاهی به عنوان نهادی انقلابی توانسته بود فضای مناسبی برای فعالیت های خود پیدا کند.

وی با اشاره به پتانسیل و ظرفیت های جهاد دانشگاهی توضیح داد: جهاد دانشگاهی از ابتدای انقلاب تا کنون توانسته ماموریت ها و مسئولیت های خود را به درستی به اتمام برساند و خروجی طرح هایی که به اجرا رسانده اغلب بسیار تاثیرگذار بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه فردیس: دستگاه ها تعامل خود با جهاد دانشگاهی را بیشتر کنند

امام جمعه فردیس: دستگاه ها تعامل خود با جهاد دانشگاهی را بیشتر کنند