مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 17:002020-08-04اقتصادي

کمبود نیرو و وجود مشکلات زیرساختی در بخشداری مرکزی آرادان


بخشدار مرکزی آرادان از کمبود نیروی انسانی و وجود مشکلات زیرساختی در این بخشداری خبر داد و گفت: باید با برنامه ریزی اصولی برای رفع این چالش اقدام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آرادان، احمد لهُردی عصر امروز در بازدید فاطمه منصوری، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان از بخشداری کهن آباد اظهار کرد: بخشداری ها در خط مقدم خدمات رسانی به اقشار مردم هستند و به نسبت دیگر بخش های وزارت کشور ، مردم بیشترین مراجعه را به بخشداری ها دارند.

وی اضافه کرد: کمبود نیروی انسانی و مشکلات زیرساختی از مشکلات همیشگی بخشداری مرکزی آرادان است که باید با برنامه ریزی اصولی برای رفع این چالش اقدام شود.

بخشدار مرکزی آرادان بیان کرد: فرسودگی ابزار کار همواره باعث تأخیر در ثبت و ارسال به موقع مکاتبات می شود و معاونت توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان در چارچوب قانون و اختیارات برای رفع مشکلات مطرح شده اقدام کند.

بخشدار کهن آباد نیز در این بازدید با بیان اینکه این بخشداری 10 روستا با یک هزار و 200 جمعیت را زیرپوشش قرار داده است، عنوان کرد: کمبود نیروی انسانی و مشکلات زیرساختی از دغدغه های کارکنان بخشداری کهن آباد در انجام امور است که مسؤولان امر برای رفع این چالش اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود نیرو و وجود مشکلات زیرساختی در بخشداری مرکزی آرادان

کمبود نیرو و وجود مشکلات زیرساختی در بخشداری مرکزی آرادان