مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 15:452020-08-04بين الملل

استاندار کرکوک اتهامات کردها مبنی بر عربی سازی این شهر را رد کرد


فراکسیون اتحادیه میهنی کردستان عراق در پارلمان، راکان الجبوری را متهم کرد، تلاش می کند سیاست عربی سازی را در کرکوک پیاده کند و به اعراب اجازه می دهد بر اراضی کشاورزی متعلق به کردها تسلط یابند.

- استاندار کرکوک اتهامات کردها مبنی بر "عربی سازی" این شهر را رد کرد فراکسیون اتحادیه میهنی کردستان عراق در پارلمان، راکان الجبوری را متهم کرد، تلاش می کند سیاست "عربی سازی" را در کرکوک پیاده کند و به اعراب اجازه می دهد بر اراضی کشاورزی متعلق به کردها تسلط یابند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه سومریه نیوز، فراکسیون اتحادیه میهنی کردستان عراق امروز، سه شنبه نسبت به توطئه شوونیسم (میهن شیفتگی) هشدار داد و گفت: این توطئه با هدف برانگیختن آشوب در استان کرکوک است و مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق باید برای خاموش کردن آتش فتنه وارد عمل شود.

این فراکسیون اظهار کرد: ما درباره این توطئه که از سوی شوونیست ها برای برانگیختن آشوب و بلوا بین اقشار ساکن کرکوک انجام می گیرد، هشدار می دهیم.

این فراکسیون از الکاظمی خواست فورا به حمایت از ملت کرکوک بشتابد و مانع از تعدی ها به صاحبان اصلی زمین های کشاورزی شود و اجازه ندهد اوضاع از کنترل خارج شده و اتفاقی بیفتد که عواقب خوبی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار کرکوک اتهامات کردها مبنی بر عربی سازی این شهر را رد کرد

استاندار کرکوک اتهامات کردها مبنی بر عربی سازی این شهر را رد کرد