مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 15:152020-08-04سياسي

ابراز امیدواری رییس حوزه هنری برای حل مشکل خانه هنرمندان اصفهان


رییس حوزه هنری با انتشار پستی در اینستاگرام توضیحاتی در خصوص اتفاقات اخیر خانه هنرمندان اصفهان ارائه داد و ابراز امیدواری کرد این مشکل به زودی حل خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، در حالی مالکیت خانه هنرمندان اصفهان با رأی محاکم قضایی به بنیاد شهید واگذار شد که حوزه هنری خانه هنرمندان اصفهان را به بنیاد شهید واگذار نکرده است.

این عمارت پس از انقلاب در تملک بنیاد مستضعفان قرار گرفت و بنیاد مستضعفان به مرور در بنیاد شهید ادغام شد و این بنیاد از سال 1394 تاکنون پیگیر گرفتن مالکیت عمارت خانه هنرمندان بوده که در حال حاضر با رأی صادره دادگاه، بنیاد شهید اصفهان مالک عمارت هنرمندان شده و حوزه هنری، شهرداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل آموزش و پرورش اصفهان از این عمارت خلع ید شده اند.

این عمارت ساخته شده در حدود 30 سال بود که زیر نظر حوزه هنری به عنوان خانه هنرمندان، محل اجتماع و فعالیت های فرهنگی هنری اصفهان بوده است؛ از همین رو اعتراضات زیادی از سوی هنرمندان اصفهانی صورت گرفت و حتی تجمعی نیز در مقابل خانه هنرمندان رخ داد.

  مهدی دادمان، با انتشار پستی در صفحه شخصی اش در اینستاگرام در این خصوص نوشت: روز یک شنبه از چند هنرمند دلسوز اصفهانی با اسپری فلفل و بی احترامی پذیرایی شد! مقابل خانه هنرمندان اصفهان!


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز امیدواری رییس حوزه هنری برای حل مشکل خانه هنرمندان اصفهان

ابراز امیدواری رییس حوزه هنری برای حل مشکل خانه هنرمندان اصفهان