مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 14:202020-08-04اجتماعي

شهرداران به تردد معلولان و کم توانان توجه کنند


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: شهرداران در صدور پایان کار ، قوانین ساختمانی مورد تایید سازمان بهزیستی جهت تردد معلولین و کم توانان را کنترل و لحاظ کنند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، مهدی رازجویان عصر امروز در جلسه ویدئو کنفرانسی با شهرداران استان اظهار کرد: شهرداری ها در راستای مناسب سازی معابر برای تردد راحت تر معلولان، اقدامات اساسی را انجام دهند.

وی افزود: معابر و پیاده روها باید برای تردد معلولین و افرادی که از ویلچر استفاده می کنند، بهسازی شود.

رازجویان ادامه داد: شهرداران در صدور پایان کار ، قوانین ساختمانی مورد تایید سازمان بهزیستی جهت تردد معلولان و کم توانان را کنترل و لحاظ کنند.

معاون استاندار مازندران بیان کرد: شهرداران در صدور پروانه ساختمانی برای خانواده های تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد ، قوانین را رعایت و اجرا کنند.

این مسؤول تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن ایام ماه محرم، شهرداران فضاسازی و سیاه پوش کردن شهرها و همچنین ضدعفونی کردن معابر را در دستور کار قرار دهند.

رازجویان با اشاره به ایجاد بستر مناسب توسط شرکت های مخابراتی و اپراتورهای تلفن همراه در شهرهای مازندران، اظهار کرر: در ایام شیوع کرونا که استفاده مردم از شبکه های مجازی و اینترنت بیشتر شده ، توسعه زیرساخت ها و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداران به تردد معلولان و کم توانان توجه کنند

شهرداران به تردد معلولان و کم توانان توجه کنند