مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 10:252020-08-04اقتصادي

اولویت احیا و بازسازی اراضی منابع طبیعی آسیب دیده از حریق


رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور در بخشنامه ای به ادارات کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ها، خواستار اولویت احیا و بازسازی اراضی منابع طبیعی مناطق آسیب دیده از حریق شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان جنگل ها، مسعود منصور طی بخشنامه ای به ادارات کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ها بر اولویت احیا و بازسازی اراضی که بر اثر حریق آسیب دیده اند تأکید کرد و تخصیص این اراضی را به طرح های غیرمرتبط با احیای و توسعه منابع طبیعی ممنوع اعلام کرد.

در این بخشنامه آمده است: همه ساله بخش هایی از پوشش گیاهی زیست بوم های طبیعی ارزشمند جنگلی و مرتعی کشور به دلیل ایجاد آتش سوزی دچار آسیب شده و پوشش اصلی خود را از دست می دهند و بعضاً ممکن است افرادی با هدف تصرف این اراضی اقداماتی سودجویانه را انجام دهند که لازم است ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری استان ها، تدابیر لازم را جهت حفظ مطلوب از این اراضی پیش بینی و در اولویت برنامه های احیا و بازسازی قرار دهند.

رییس سازمان جنگل ها در این بخشنامه تأکید کرده است: مقتضی است از تخصیص این اراضی جهت طرح های غیر مرتبط با احیا و توسعه منابع طبیعی خودداری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت احیا و بازسازی اراضی منابع طبیعی آسیب دیده از حریق

اولویت احیا و بازسازی اراضی منابع طبیعی آسیب دیده از حریق