مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 10:052020-08-04سياسي

کشور برای حل معضلات اقتصادی به 105 هزار شرکت دانش بنیان نیاز دارد


سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه هم اکنون6 هزار شرکت دانش بنیان فعال در کشور وجود دارد، گفت: برای حل مشکلات کشور نیازمند نزدیک به 105 هزار شرکت دانش بنیان در حوزه های مختلف به ویژه موضوعات اقتصادی داریم.

- حجت الاسلام احمدحسین  فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در تشریح جزییات نشست امروز (سه شنبه 14 مرداد) کمیسیون آموزش اظهار داشت: نشست امروز دارای دو دستور کار بود که در بخش نخست آن با حضور معاون پارلمانی وزارت آموزش و پرورش برگزار و به مسائل این حوزه پرداخته شد.

وی افزود: در نشست امروز به مشکلات عدیده آموزش و پرورش از جمله جذب نیروهای نهضتی، ساماندهی نیروی انسانی و کمبود معلم در آموزش و پرورش، پرداخت به موقع حقوق و مزایای فرهنگیان، مشکلات دانشگاه فرهنگیان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: بخش دوم نشست امروز نیز به گزارش سایت قطره و به نقل ازاختیاری رییس کمیته پژوهش و فناوری در خصوص نظام ملی نوآوری به کمیسیون اختصاص داشت و بر تقویت و حمایت از شرکت های دانش بنیان در نشست امروز کمیسیون تأکید شد.

وی با یادآوری اینکه در حال حاضر 6 هزار شرکت دانش بنیان فعال در کشور وجود دارد، گفت: در حالیکه امروز،  برای حل مسائل مختلف خود نزدیک به 105 هزار شرکت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشور برای حل معضلات اقتصادی به 105 هزار شرکت دانش بنیان نیاز دارد

کشور برای حل معضلات اقتصادی به 105 هزار شرکت دانش بنیان نیاز دارد