مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 09:552020-08-04سياسي

رسیدگی ویژه و مستمر به پیام های سامانه 1888 در حوزه خدمات شهری


معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: سامانه های 1888و 137 پل ارتباطی مدیریت شهری است و یکی از اهداف اصلی معاونت خدمات شهری در خدمت رسانی به شهر و شهروندان کسب رضایتمندی حداکثری آنان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجتبی یزدانی در جلسه ارتباط مستقیم سامانه 1888 که صبح امروز 14 مردادماه در محل این معاونت برگزار شد، گفت: سامانه های 1888و 137 پل ارتباطی مدیریت شهری و شهروندان است که در راستای تسهیل گری در خدمات رسانی بهینه و مطلوب به شهروندان فعالیت می کنند.

یزدانی در ادامه گفت: از این رو گستردگی فعالیت های حوزه خدمات شهری و نیز ارتباط مستقیم و مستمر زیرمجموعه این معاونت با شهروندان حساسیت کار ما را دو چندان می کند.

وی با تاکید بر اینکه مردم ولی نعمت ما هستند و هر خدمتی که در مجموعه مدیریت شهری ارائه می شود، به منظور آرامش خاطر و جلب رضایتمندی حداکثری شهروندان است، گفت: این حوزه با استفاده از تمامی پتانسیل های خود در جهت حل مسائل، مشکلات و خواسته های شهروندان تلاشی مضاعف دارد.

یزدانی با بیان این که این معاونت بیشترین ارتباط و تعامل دوسویه را با مناطق 22 گانه در جهت حل مباحث و موضوعات مورد درخواست شهروندان دارد، اذعان کرد: بدون تردید یکی از اهداف اصلی معاونت خدمات شهری در خدمات رسانی به شهر و شهروندان کسب رضایتمندی حداکثری آنان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی ویژه و مستمر به پیام های سامانه 1888 در حوزه خدمات شهری

رسیدگی ویژه و مستمر به پیام های سامانه 1888 در حوزه خدمات شهری