مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 09:452020-08-04پزشكي

رییس جهاد دانشگاهی مهمان «در انتهای الوند» می شود


و حمیدرضا طیبی ـ رییس جهاددانشگاهی ـ از جمله مهمانان برنامه صبحگاهی «در انتهای الوند» در روز چهارشنبه (15 مرداد ماه) هستند.

- سیما سادات لاری ـ سخنگوی وزارت بهداشت ـ و حمیدرضا طیبی ـ رییس جهاددانشگاهی ـ از جمله مهمانان برنامه صبحگاهی در انتهای الوند در روز چهارشنبه (15 مرداد ماه) هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه دو، برنامه در انتهای الوند صبح چهارشنبه حوالی ساعت 7:30 در بخش های متعدد و همراه با نکات ویژه خبری و مهمانان مختلف روانه آنتن می شود.

این برنامه علاوه بر میزبانی از سخنگوی وزارت بهداشت و گفتگو با وی درباره شرایط ویژه همه گیری کوید ـ 19 در کشور با حمیدرضا طیبی، رییس جهاددانشگاهی، به مناسبت روز جهاد دانشگاهی نیز صحبت خواهد کرد.

همچنین مسعود مردانی دشتی، فوق تخصص بیماری های عفونی و عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا به گفتگو با مجری برنامه می پردازد.

برنامه صبحگاهی در انتهای الوند ضمن تمرکز بر گفتگوهای متنوع و دعوت از صاحب نظران حوزه های گوناگون، مخاطبان را هر روز صبح در جریان مهمترین اخبار فرهنگی هنری و ورزشی روز قرار می دهد.

تولید برنامه های آموزشی در قالب ویدیوهای کوتاه یک تا دو دقیقه ای با موضوعاتی چون نویسندگی، عکاسی، خوشنویسی، آشپزی، حقوقی، باغبانی، فناوری و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جهاد دانشگاهی مهمان «در انتهای الوند» می شود

رییس جهاد دانشگاهی مهمان «در انتهای الوند» می شود