مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 09:452020-08-04دانش

توضیح درباره برگزاری مراسم محرم در دانشگاه ها


غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در نشست خبری مجازی با خبرنگاران اعلام کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا، 2 جشنواره اصلی دانشجویی رویش و حرکت به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، در این نشست خبری که پیش‌ازظهر امروز (سه‌شنبه) به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، غفاری با تشریح روند برگزاری جشنواره‌های حرکت و پویش اظهار داشت: آیین افتتاح جشنواره بین‌المللی حرکت 19 مردادماه و اختتامیه آن 21 مردادماه با برگزاری نمایشگاه در دانشگاه الزهرا (س) برگزار می‌شود.

وی افزود: برای این جشنواره در مجموع 1548 اثراز 104 دانشگاه دریافت و برای داوری ارسال شد که در حوزه‌های انجمن برتر، فعالیت خلاقانه، نشریه، مسابقه، محتوای دیجیتال، کارآفرینی، بخش ویژه، کتاب، اختراع، دانشگاه و بخش انجمن پویا، داوری خواهند شد.

غفاری درخصوص تفکیک شرکت کنندگان در جشنواره بین المللی حرکت گفت: مجموعه آثار دریافتی در این جشنواره به تفکیک 29 درصد علوم مهندسی، 27 درصد علوم انسانی، 15 درصد علوم پایه، 17 درصد علوم کشاورزی و همچنین 8 درصد هنر و معماری است و در بخش بین‌المللی نزدیک به 30 هزار دانشجو از کشورهای مختلف و دانشگاه‌های مختلف ثبت نام کردند که 165 اثر برای بخش نمایشگاهی ثبت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح درباره برگزاری مراسم محرم در دانشگاه ها

توضیح درباره برگزاری مراسم محرم در دانشگاه ها