مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 09:402020-08-04اقتصادي

بیش از 15 هزار سهام دار جدید افق کوروش در جشنواره سهم همسایگی


جشنواره سهم همسایگی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش که در راستای قدردانی از همراهی مشتریان افق کوروش از 20 خردادماه در 2100 شعبه سراسر کشور در حال برگزاری است تا کنون بیش از 15 هزار سهامدار جدید به خانواده بزرگ افق کوروش افزوده است.

- بیش از 15 هزار سهام دار جدید افق کوروش در جشنواره "سهم همسایگی" جشنواره " سهم همسایگی" شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش که در راستای قدردانی از همراهی مشتریان افق کوروش از 20 خردادماه در 2100 شعبه سراسر کشور در حال برگزاری است تا کنون بیش از 15 هزار سهامدار جدید به خانواده بزرگ افق کوروش افزوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،بنابراعلام روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، در این جشنواره هر شب به قید قرعه یک برنده 50 میلیون تومانی، پنج برنده 5 میلیون تومانی و 495 برنده 500 هزار تومانی معرفی می شوند که به ازای رقم جوایز خود سهام افق کوروش قابل معامله در بازار سرمایه دریافت می کنند، که تاکنون بیش از 15 هزار و 500 برنده این جشنواره مشخص شده است.

علاقمندان به شرکت در این جشنواره، تا پایان مردادماه فرصت دارند به ازای هر یک صد هزار تومان خرید از فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش یک امتیاز دریافت و کد قرعه کشی درج شده در زیر فاکتور خرید خود را از طریق کد دستوری #1572*500* ثبت نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 15 هزار سهام دار جدید افق کوروش در جشنواره سهم همسایگی

بیش از 15 هزار سهام دار جدید افق کوروش در جشنواره سهم همسایگی