مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 09:202020-08-04اقتصادي

تداوم کرونا به نفع طلای جهانی تمام می شود


رییس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان گفت: با وجودی که طی هفته جاری شاهد افزایش جزیی نرخ ارز و بهای اونس جهانی بودیم، اما قیمت طلا و سکه نیز در بازار داخل نوسان چندانی نداشته و از سوی دیگر تقاضا در بازار طلا به حداقل خود رسیده است.

- ایسنا/اصفهان رییس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان گفت: با وجودی که طی هفته جاری شاهد افزایش جزیی نرخ ارز و بهای اونس جهانی بودیم، اما قیمت طلا و سکه نیز در بازار داخل نوسان چندانی نداشته و از سوی دیگر تقاضا در بازار طلا به حداقل خود رسیده است.

هوشنگ شیشه بران در گفت وگو با ایسنا با تحلیل بازار جهانی طلا، اظهار کرد: روز گذشته و با باز شدن بازار، طلا رفتار پر نوسان خود را آغاز کرده که به نظر می رسد تا امروز نیز ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه به طور کلی طلا نه چندان کاهشی از خود نشان داده و نه افزایش می یابد، افزود: دلیل اصلی این موضوع بحران اقتصادی جهانی موجود است که باعث بالا نگه داشته شدن طلا می شود.

رییس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان توضیح داد: در حالی که نگرانی ها در مورد تبعات اقتصادی شیوع گسترده ویروس کرونا موجب خنثی شدن تاثیر کاهشی ترمیم ارزش دلار در بازار طلا شده است، قیمت اونس جهانی نسبت به روز گذشته تغییر چندانی نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم کرونا به نفع طلای جهانی تمام می شود

تداوم کرونا به نفع طلای جهانی تمام می شود