مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 09:052020-08-04سياسي

اجازه عرض اندام به اراذل و اوباش نخواهیم داد/ تبعید در انتظار قانون شکنان


رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: با همکاری نیروهای انتظامی و امنیتی اجازه عرض اندام به اراذل و اوباش و قانون شکنان نخواهیم داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ناصر عتباتی در جلسه ستاد مقابله با جرایم خاص، ضمن تبریک عید قربان و عید سعید غدیرخم دهه امامت و ولایت را تبریک گفت و اظهار کرد: امنیت، استقلال و اقتدار ایران اسلامی ثمره جانفشانی ها و ایثارگری ها و مرهون خون شهداست، بنابراین وظیفه همه مسئولان است تا برای پاسداشت آن همت مضاعف داشته باشند.

مقابله جدی با هر گونه مظاهر نا امنی در استان وی افزود: بی گمان دستگاه قضایی استان مصمم تر از قبل در همکاری و هماهنگی با مجموعه های نظامی و انتظامی، اجازه هیچ گونه عرض اندام به اخلالگران نظم و امنیت و اراذل و اوباش نخواهد داد و با مظاهر هر گونه نا امنی به شدت و قاطعانه برخورد می نماید.

تأمین و حفظ امنیت از مطالبه های اساسی مردم است رییس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به اینکه تولید، تأمین و حفظ امنیت یکی از مطالبه های اصلی مردم است افزود: همه مسئولین وظیفه دارند تا در راستای مطالبات به حق مردم و توسعه امنیت پایدار در استان بیش از بیش و جهاد گونه تلاش نمایند.

عتباتی با تشریح راهکارهای مقابله با آسیب های اجتماعی به ویژه در برخورد با اراذل و اوباش تاکید کرد: اقدام سریع و به موقع مجموعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه عرض اندام به اراذل و اوباش نخواهیم داد/ تبعید در انتظار قانون شکنان

اجازه عرض اندام به اراذل و اوباش نخواهیم داد/ تبعید در انتظار قانون شکنان