مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 07:202020-08-04سياسي

دومین نشست نخبگانی تدوین برنامه دولت آینده برگزار شد


نشست نخبگانی تدوین برنامه دولت آینده با سخنرانی سیدمرتضی نبوی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و به همت جامعه اسلامی مدیران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمورد اشاره قرار گرفته و در سخنرانی اخیر رهبر انقلاب به مناسبت عید سعید قربان نیز مجدداً بر آن تاکید شد.

وی افزود: اصلاح ساختار نظام اقتصادی، اصلاح ساختار بودجه ریزی در کشور، اصلاح نظام مالیاتی، سیستم پولی و بانکی، بهبود فضای کسب و کار، بهره مندی از ظرفیت مستعد انسانی، اصلاح سیستم اداری و قوانین و مقررات دست و پا گیر از جمله چالش های مهم پیشروی دولت آینده است که باید برای حل این مسائل برنامه ریزی و اقدام کرد.

در ادامه روسای کمیته های 22 گانه نیز با تاکید بر وجود اصل نگاه راهبردی و کلان نگری و همچنین ضرورت ترسیم نقشه راه مبتنی بر برنامه مدون و موثر، به بیان نظرات خود پرداختند و گزارشی از عملکرد کمیته های متبوع خود ارائه کردند.

در این نشست تاکید شد که تدوین یک برنامه عملیاتی که مورد اجماع نخبگان کشور باشد بسیار حائز اهمیت بوده و از جمله مواردی است که متاسفانه در دولت های گذشته مورد غفلت قرار گرفته است.

چنانچه این اقدام مهم همراه با کادرسازی و تشکیل یک مجموعه منسجم و هماهنگ باشد می تواند گام های بلندی در جهت پیشرفت و تعالی نظام بردارد، تا جایی که مطالبات مردم و رهبر فرزانه انقلاب پاسخ دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین نشست نخبگانی تدوین برنامه دولت آینده برگزار شد

دومین نشست نخبگانی تدوین برنامه دولت آینده برگزار شد