مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 07:202020-08-04اقتصادي

داروخانه ها خالی از ماسک دولتی/فروش بدون فاکتور کارخانه ها


نایب رییس انجمن داروسازان استان تهران، گفت: بعد از نقل قول هایی که در روزهای گذشته پیرامون توزیع ماسک با قیمت مصوب دولتی در داروخانه ها مطرح شد، - وزارت صمت فعلا اقدامی نکرده است.

بهمن صبور، در گفتگو با خبرنگار مهر ، به تشریح وضعیت توزیع ماسک با قیمت مصوب در داروخانه ها پرداخت و افزود: بعد از اینکه در روزهای گذشته صحبت های زیادی در ارتباط با عرضه ماسک با قیمت مصوب دولتی در داروخانه ها مطرح شد، وزارت صمت فعلا ماسک توزیع نکرده و پاسخگو نیست.

وی با اعلام اینکه قرار شد قیمت ماسک سه لایه تولید داخل در کارخانه 1000 تومان باشد، گفت: قرار بود قیمت این ماسک برای شرکت های پخش 1150 و برای مصرف کننده 1300 باشد که فعلا خبری نیست.

صبور با عنوان این مطلب که ماسک به نرخ 2000 تا 2200 تومان در کارخانه ها موجود است، ادامه داد: البته قیمت ماسک های سه لایه، کارخانه به کارخانه فرق می کند.

نایب رییس انجمن داروسازان استان تهران، در خصوص ماسک های سه لایه که با قیمت 6000 تومان عرضه می شود، گفت: این ماسک ها با ارز نیمایی وارد شده و قیمت آنها گران تر است.

وی با انتقاد از عدم توجه وزارت صمت به مشکلات داروخانه ها در مواجهه با مردم برای خرید ماسک با قیمت مصوب دولتی، افزود: تولید کنندگان بدون دادن فاکتور، ماسک را با قیمت های متفاوت و هر تعداد که درخواست داشته باشیم، می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داروخانه ها خالی از ماسک دولتی/فروش بدون فاکتور کارخانه ها

داروخانه ها خالی از ماسک دولتی/فروش بدون فاکتور کارخانه ها