مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 07:202020-08-04بين الملل

حکومت نظامی و قطعی اینترنت در کشمیر در اولین سالگرد لغو خودمختاری


دولت هند در اولین سالگرد لغو خودمختاری ایالت جامو و کشمیر، در «سرینگر» پایتخت کشمیر مقررات حکومت نظامی 48 ساعته وضع و دسترسی به اینترنت را به شدت محدود کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های هندی و بین المللی خبر دادندt دولت هند در اولین سالگرد لغو وضعیت خودمختاری ایالت جامو و کشمیر دست به تدارکات سختگیرانه از قبیل وضع مقررات حکومت نظامی زده است.

بنا بر گزارش بلومبرگ ، در آستانه اولین سالگرد لغو خودمختاری ایالت جامو و کشمیر توسط دولت نارندرا مودی نخست وزیر هند، محدودیت های شدیدی روی رفت و آمدها و همچنین دسترسی به اینترنت در کشمیر اعمال شده است.

دولت هند در سرینگر پایتخت کشمیر برای روزهای سه شنبه و چهارشنبه (امروز و فردا) مقررات حکومت نظامی و منع آمد و شد وضع کرده است.

طبق گزارش رسانه های هند از قبیل هندوستان تایمز ، مقررات حکومت نظامی از بیم برگزاری اعتراضات و تظاهرات خشونت آمیز علیه لغو وضعیت خودمختاری کشمیر اعمال شده است.

وزیر کشور هند چهاردهم مرداد ماه سال 1398 در پارلمان این کشور از لغو وضعیت خودمختاری ایالت جامو و کشمیر و پایان دادن به بند 370 قانون اساسی هند خبر داد و نخست وزیر هند هم با ادعای اینکه تغییر وضعیت قانونی در کشمیر، این منطقه را از تروریسم و جدایی طلبی آزاد می کند، دستورالعمل لغو خودمختا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکومت نظامی و قطعی اینترنت در کشمیر در اولین سالگرد لغو خودمختاری

حکومت نظامی و قطعی اینترنت در کشمیر در اولین سالگرد لغو خودمختاری