مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 05:252020-08-04بين الملل

رونمایی گردان های سرایا القدس از عملیات پیچیده امنیتی علیه اسراییل


گردان های سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با انتشار مستند خانه عنکبوت از یک عملیات امنیتی اطلاعاتی پیچیده علیه رژیم صهیونیستی رونمایی کرد.

- گردان های سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با انتشار مستند "خانه عنکبوت" از یک عملیات امنیتی اطلاعاتی پیچیده علیه رژیم صهیونیستی رونمایی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مستند خانه عنکبوت دوشنبه شب 3-8-2020 از ساعت نه به وقت محلی در شبکه ماهواره ای المیادین نمایش داده شد.

این مستند صحنه های واقعی بسیاری را نشان داد که توانایی دستگاه امنیتی گردان های القدس را برای نفوذ در سیستم امنیتی رژیم صهیونیستی تأیید می کند و شامل موفقیت های بزرگی در گمراه کردن نیروهای امنیتی شین بت که شبانه روز کار می کنند برای هدف قرار دادن مقاومت فلسطین است.

در این مستند جنبش جهاد اسلامی فلسطین از عملیات اطلاعاتی پیچیده نیروهای امنیتی علیه اشغالگران اسراییلی رونمایی میکند که حدود 1400 روز به طول کشیده است.

ابو حمزه، سخنگوی گردان های سرایا القدس در این باره گفت که تکامل همکاری ها میان یگان های سرایا القدس منجر به تولید یک سیستم امنیتی مستحکم و قدرتمند شده که بسیاری از طرح های شیطانی دشمن را به شکست کشانده و بسیاری از تلاش های ترور را ناکام گذاشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی گردان های سرایا القدس از عملیات پیچیده امنیتی علیه اسراییل

رونمایی گردان های سرایا القدس از عملیات پیچیده امنیتی علیه اسراییل