مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 04:552020-08-04بين الملل

اعتراضات در اتریش علیه اقدامات اسراییل در حق فلسطینیان


در اعتراض به اقدامات غیر قانونی رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین و حمایت آمریکا از این اقدامات، پایتخت اتریش دوشنبه صحنه تظاهرات مردمی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، تظاهرکنندگان در مقابل سفارت آمریکا در وین تجمع کرده و پلاکاردهایی در دست داشتند که روی آنها نوشته شده بود: نه به اشغال اراضی فلسطین ، اتریش نباید از اسراییل و امپریالیسم آمریکا حمایت کند و تحریم اسراییل و نه به اشغالگر .

برخی از تظاهرکنندگان ضمن سخنرانی در این تظاهرات بر لزوم احیای راه کار تشکیل دو کشوری تاکید و طرح الحاق بخش هایی از کرانه باختری توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

آنها خواستار متوقف شدن همکاری امنیت سایبری بین آلمان و اتریش از سویی و رژیم صهیونیستی از سوی دیگر و نیز لغو قراداد سامانه های امنیتی شدند که قرار است رژیم صهیونیستی به اتریش صادر کند.

یک کشیش کاتولیک در این تظاهرات گفت: صلح تنها با حمایت از مظلومین محقق می شود و فلسطینیان در مساله فلسطین و اسراییل مظلوم هستند.

وی ادامه داد: اتریش در طول جنگ سرد اصل بی طرفی را در پیش گرفته بود اما سباستین کورتس، نخست وزیر اتریش این اصل را نقض و سیاست های حمایت از اسراییل را دنبال کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراضات در اتریش علیه اقدامات اسراییل در حق فلسطینیان

اعتراضات در اتریش علیه اقدامات اسراییل در حق فلسطینیان