مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 04:502020-08-04بين الملل

هک شدن ایمیل شخصی وزیر تجارت سابق انگلیس توسط روس ها


روزنامه گاردین گزارش داد، یک حساب پست الکترونیکی شخصی متعلق به لیام فاکس، وزیر تجارت سابق انگلیس مکررا توسط روسهایی که به دزدیدن اسناد طبقه بندی شده مربوط به مذاکرات تجاری آمریکا و انگلیس پرداختند، - هک شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه گاردین، این رخنه های امنیتی مربوط به سال گذشته میلادی که موضوع یک تحقیقات ادامه دار پلیس قرار گرفته اند، پرسشهایی جدی را برای لیام فاکس، این قانونگذار محافظه کار پارلمان انگلیس که هم اکنون نامزد این کشور برای سمت مدیر کلی سازمان تجارت جهانی است، مطرح می سازند.

منابع وابسته به دولت انگلیس مشخص کردند این اسناد از یک حساب ایمیل شخصی و نه یک حساب ایمیل پارلمانی یا وزارتخانه ای هک شده اند و این امر حزب مخالف کارگر را وا داشت به اینکه بپرسد چرا لیام فاکس از حساب ایمیل شخصی ناایمن برای امور دولتی استفاده کرده است.

یک سخنگوی این وزیر سابق از اظهار نظر خودداری کرده و بعدا تاکید کرد که دفتر کابینه علنا تایید نکرده که کدام حساب هک شده است.

دولت انگلیس و دفتر کابینه اعلام داشتند اظهار نظر بیشتر درباره این موضوع با توجه به تداوم تحقیقات کیفری نامناسب است.

اسناد دزدیده شده که شامل یک پرونده 451 صفحه ای از ایمیل ها بوده اند نهایتا در زمان کمپین انتخابات مربوط به زمستان سال گذشته بعد از آنکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هک شدن ایمیل شخصی وزیر تجارت سابق انگلیس توسط روس ها

هک شدن ایمیل شخصی وزیر تجارت سابق انگلیس توسط روس ها