مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 04:102020-08-04دانش

ماجرای تصاحب ساحل دانشگاه دریانوردی چابهار توسط شهرداری چیست


شهرداری چابهار دو هفته ای هست که ساحل پشت دانشگاه چابهار، محدوده خیابان شیلات تا گمرک را به طور کامل آزاد کرده تا بتواند طرح مصوب پارک و دیوار حفاظت ساحلی را اجرا کند اما دانشگاهیان و دانشجویان معتقد هستند این ساحل برای دانشگاه است و شهرداری حق این کار .

- ایسنا/سیستان و بلوچستان شهرداری چابهار دو هفته ای هست که ساحل پشت دانشگاه چابهار، محدوده خیابان شیلات تا گمرک را به طور کامل آزاد کرده تا بتواند طرح مصوب پارک و دیوار حفاظت ساحلی را اجرا کند اما دانشگاهیان و دانشجویان معتقد هستند این ساحل برای دانشگاه است و شهرداری حق این کار را ندارد در صورتیکه رییس جدید دانشگاه دغدغه های جدی تری را نسبت به این موضوع مطرح می کند.

دانشگاهیان و دانشجویان دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار در تماس با خبرنگار ایسنا در چابهار مدعی شدند که شهرداری چابهار قصد دارد با ساخت و ساز در محوطه پشت دانشگاه و ساحلی که متعلق به این دانشگاه است، حق دانشجویان را پایمال کند آن هم دقیقا موقعی که هیچ دانشجویی آنجا نیست و این کار نیز به دلیل عدم حضور دانشجویان و حتی بیشتر مسئولان در دانشگاه به راحتی صورت خواهد گرفت.

دانشگاهیان و دانشجویان مدعی هستند شهرداری چابهار از بحران های پیش آمده بهره برداری کامل را کرده است و با چنین شرایطی می خواهد قبل از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای تصاحب ساحل دانشگاه دریانوردی چابهار توسط شهرداری چیست

ماجرای تصاحب ساحل دانشگاه دریانوردی چابهار توسط شهرداری چیست