مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 03:252020-08-04پزشكي

بهبود زخم پای دیابتی با ویروس


در حال حاضر به دلیل همه گیری کروناویروس، افراد نسبت به ویروس ها احساس خوبی ندارند اما باید به خاطر داشته باشیم که برخی از انواع ویروس ها برای ما مفید هستند.

- ایسنا/خراسان رضوی در حال حاضر به دلیل همه گیری کروناویروس، افراد نسبت به ویروس ها احساس خوبی ندارند اما باید به خاطر داشته باشیم که برخی از انواع ویروس ها برای ما مفید هستند.

باکتریوفاژها (یا فقط فاژها) ویروس هایی هستند که باکتری ها را شکار و به تازگی دانشمندان از آن ها برای درمان عفونت گلدن استاف در زخم پای دیابتی استفاده می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیو اطلس، باکتری ها دشمن دیرینه ما هستند، اگرچه از زمان ظهور آنتی بیوتیک ها ممکن است کمی در مبازره با آن ها احساس خشنودی کرده باشیم.

اما در حال حاضر به سرعت در برابر بهترین داروهای ما مقاومت می کنند و اگر این مقاومت ادامه یابد حتی ابتدایی ترین عفونت ها می توانند یک بار دیگر تهدیدکننده زندگی ما شوند.

آنتی بیوتیک های جدید همیشه درحال توسعه هستند، اما برای اینکه اطمینان حاصل کنیم که پیروز می شویم، راهبردهای جدیدی نیز نیاز خواهد بود.

فاژ درمانی ممکن است یکی از آن ها باشد.

در میان فراوان ترین شکل های زندگی روی کره زمین، فاژها ویروس های کوچکی هستند که باکتری ها را آلوده و در درون آن ها تکثیر می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود زخم پای دیابتی با ویروس

بهبود زخم پای دیابتی با ویروس