مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 16:502020-08-03سياسي

تعیین هیأت رییسه شورای شهر اردبیل برای سال آخر


یکصد و پانزدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی کلانشهر اردبیل عصر امروز در حالی برگزار شد که دستور اصلی این جلسه انتخاب هیات رییسه جدید در سال چهارم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، یکصد و پانزدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی کلانشهر اردبیل عصر امروز در حالی برگزار شد که دستور اصلی این جلسه انتخاب هیات رییسه جدید در سال چهارم و پایانی بود.

این جلسه با تأخیر حضور اعضا، 35 دقیقه دیرتر از موعد مقرر در فرهنگسرای شهید وثیق مقدم اردبیل و با حضور خبرنگاران و نماینده فرمانداری آغاز شد.

پیش از این گفته می شد برای ریاست شورا در سال آخر 3 نفر کاندید خواهند شد ولی با آغاز رسمی جلسه 2 نفر یعنی جواد انصاری و علیرضا غریبی برای ریاست اعلام کاندیداتوری کردند که در نهایت بر اساس رأی اعضای شورا، جواد انصاری با 6 رای در مقابل 5 رای غریبی توانست در سال چهارم بر مسند ریاست شورای اسلامی کلا شهر اردبیل تکیه زند.

نتایج رأی گیری های امروز در شورای شهر اردبیل به شرح ذیل است: انتخاب زهرا قدیمی با 6 رأی مقابل 5 رأی رویا کنعانی به عنوان نایب رییس انتخاب یعقوب هاشمی با 7 رأی و بدون حضور کاندیدای دیگر به عنوان دبیر اول انتخاب یعقوب عزیززاده نیز با 7 رأی و بدون حضور کاندیدای دیگر به عنوان دبیر دوم انتخاب حسین افسانه با 6 رأی و بدون حضور کاندیدای دیگر به عنوان سخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین هیأت رییسه شورای شهر اردبیل برای سال آخر

تعیین هیأت رییسه شورای شهر اردبیل برای سال آخر