مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 15:552020-08-03بين الملل

بولتون: ترامپ در صورت پیروزی مجدد در انتخابات احتمالا از ناتو خارج شود


مشاور امنیت ملی سابق آمریکا ابراز عقیده کرد که ممکن است آمریکا در صورتی که ترامپ برای بار دوم در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شود از ائتلاف پیمان آنتلانتیک شمالی (ناتو) خارج شود.

- مشاور امنیت ملی سابق آمریکا ابراز عقیده کرد که ممکن است آمریکا در صورتی که ترامپ برای بار دوم در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شود از ائتلاف پیمان آنتلانتیک شمالی (ناتو) خارج شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جان بولتون، مشاور سابق امنیت ملی آمریکا در گفت وگو با روزنام هاندلسبلات آلمان گفت، تنها تعداد اندکی از جمهوریخواهان خواستار خروج از ناتو هستند اما در صورت پیروزی ترامپ برای دوره دیگر این موانع نیز فروخواهند پاشید و چه کسی می داند او می خواهد در دوره دوم ریاست جمهوری چه کاری انجام دهد؟ بولتون به اروپایی ها توصیه کرد، در صورت پیروزی ترامپ در انتخابات سوم نوامبر دیپلماسی خود را با کنگره بیشتر کنند.

او گفت: مجلس نمایندگان و مجلس سنا می توانند در مقابل رییس جمهوری بایستند اگر قصدی برای خروج از ناتو یا عقب نشینی مهم دیگر نیروها از اروپا باشد مقاومت قوی از سوی دموکرات ها و جمهوری خواهان نیز می تواند وجود داشته باشد و این تماس با کنگره برای اروپایی ها بهتر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بولتون: ترامپ در صورت پیروزی مجدد در انتخابات احتمالا از ناتو خارج شود

بولتون: ترامپ در صورت پیروزی مجدد در انتخابات احتمالا از ناتو خارج شود