مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 14:402020-08-03حوادث

فروشنده رسیدهای جعلی بانکی در کهگیلویه و بویراحمد دستگیر شد


رییس پلیس فتای کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری فردی که در شبکه های اجتماعی اقدام به فروش رسیدهای جعلی بانکی با شماره مجازی می کرد، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، روح اله شهبازی پور افزود: طی رصد و پایش کارشناسان پلیس فتا، شاهد فروش رسیدهای جعلی بانکی با شماره مجازی در شبکه های اجتماعی بودیم.

وی بیان داشت: با توجه به گستردگی مخاطبان فضای مجازی و احتمال کلاهبرداری های اینترنتی از سوی مجرمان سایبری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان این پلیس قرارگرفت.

شهبازی پور افزود: با بررسی های اولیه و اقدامات تخصصی صورت گرفته توسط تیم کارشناسان این پلیس مشخص شد، متهم با طراحی اپلیکیشن های رسیدساز بانکی جعلی از طریق شماره مجازی در شبکه های اجتماعی اقدام به فروش این برنامه ها می کرد.

وی تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضایی، فرد شناسایی شده دستگیر و تحویل مراجعه قضایی شد.

شهبازی پور اظهار داشت: این روزها شاهد طراحی اپلیکیشن های رسید ساز جعلی هستیم که برخی از مجرمان سایبری با نصب بر روی گوشی خود و سوءاستفاده از قابلیت های آن اقدام به کلاهبرداری از هموطنان در هنگام خرید از فروشگاه ها می کنند.

وی افزود: یکی از مهمترین راه ها برای جلوگیری از سو استفاده اپلیکیشن های جعلی رسید ساز بانکی، فعال بودن سامانه پیامک حساب بانکی می باشد که از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروشنده رسیدهای جعلی بانکی در کهگیلویه و بویراحمد دستگیر شد

فروشنده رسیدهای جعلی بانکی در کهگیلویه و بویراحمد دستگیر شد