مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 13:302020-08-03حوادث

توقیف 244 خودرو هنجارشکن در اردستان


با 244 خودرو و 88 موتورسیکلت هنجار شکن در این شهرستان که برای مردم مزاحمت ایجاد می کردند، برخورد شد.

- به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، غلامرضا هاشمی زاده ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت روز خبرنگار اظهار داشت: اخلاق مداری و تربیت اجتماعی از نکات مهم خبرنگاری است و خبرنگار باید ذوق و صراحت داشته با  که منجر شود خبر به دور از کنایه به مخاطب برسد.

فرمانده انتظامی اردستان درباره عملکرد پلیس 110 این شهرستان، تصریح کرد: واحد 110 شهرستان رتبه اول استان را کسب کرده است و ما امسال در کشفیات مواد مخدر 85 درصد رشد، در دستگیری خرده فروشان 38 درصد و در دستگیری سارقین 32 درصد افزایش داشته ایم.

وی با اشاره به این نکته که اردستان منطقه قرمز و ممنوعه اتباع بیگانه است، عنوان کرد: در بحث دستگیری اتباع بیگانه 71 درصد افزایش رشد داشتیم که آخرین دستگیری یک کامیون با 57 نفر بود که همگی به مرز منتقل شدند.

هاشمی زاده افزود: با عاملان  10 مورد کلاهبرداری اینترنتی به ارزش 700میلیون ریال برخورد کردیم؛ همچنین آخرین باند مسلح سرقت احشام در اردستان دستگیر شدند که یکی از این افراد متواری و در شهرستان دیگر کشور دستگیر شد.

فرماندهی انتظامی اردستان گفت: در طول امسال با 244 خودرو هنجار شکن و 88 دستگاه موتورسیکلت برخورد شد و وسایل نقیله توقیف شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 244 خودرو هنجارشکن در اردستان

توقیف 244 خودرو هنجارشکن در اردستان