مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 11:452020-08-03اقتصادي

تشدید نظارت بر واحدهای صنفی کهریزک/ پلمب سردخانه مرغ فروشی


در ادامه بازرسی و نظارت بر اصناف و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در ایام کرونا گشت مشترک از صنوف بخش کهریزک انجام که تعدادی واحدهای متخلف تذکر ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرری، در ادامه بازدیدهای دوره ای از واحدهای صنفی و در راستای بررسی رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا به خوبی با دولت همکاری کردند اما برای برقراری آرامش بین بازار و مردم تیم هایی متشکل از بخشداری و مسؤولان شهرستان از واحدهای صنفی بازدید به عمل می آورند.

  بخشدار کهریزک با بیان اینکه تشدید نظارت ها بر بازار و اصناف از اصلی ترین مطالبات مردم است، تصریح کرد: سودجویان با احتکار کالاها برای مردم نگرانی ایجاد می کنند از این رو مردم انتظار دارند که نظارت ها و بازرسی ها بر اصناف و بازار تشدید شود.

بابایی به ضرورت همراهی اصناف با مردم بر اساس اخلاق، عدالت و انصاف تأکید کرد و افزود: با توجه به تلاش هایی که در حوزه تأمین کالاهای اساسی مردم انجام شده خوشبختانه هم اکنون هیچ کمبودی در این حوزه وجود ندارد.

وی با تأکید بر لزوم اتخاذ تمهیداتی برای برقراری آرامش در جامعه و برخورد با متخلفان خاطرنشان کرد: در راستای پیگیری مطالبات مردم این بازدیدها به طور مستمر انجام می شود تا جلوی هرگونه تخلفی گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت بر واحدهای صنفی کهریزک/ پلمب سردخانه مرغ فروشی

تشدید نظارت بر واحدهای صنفی کهریزک/ پلمب سردخانه مرغ فروشی