مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 11:052020-08-03بين الملل

آزمایش «پی.سی.آر» شرط ورود شهروندان عراق به ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، این وزراتخانه در اطلاعیه ای نوشت که مقام های ایرانی تاکید کرده اند که مسافران عراقی به منظور اثبات ایمنی و مبتلا نبودن به ویروس کرونا باید برای ورود، - وزارت حمل و نقل عراق روز دوشنبه به نقل از مقام های جمهوری اسلامی اعلام کرد که شرط ورود مسافران عراقی به ایران همراه داشتن برگه آزمایش پی سی آر ((Reaction Chain Polymerase) (PCR) برای تشخیص مبتلا نبودن به ویروس کرونا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، این وزراتخانه در اطلاعیه ای نوشت که مقام های ایرانی تاکید کرده اند که مسافران عراقی به منظور اثبات ایمنی و مبتلا نبودن به ویروس کرونا باید برای ورود، برگه آزمایش پی سی آر همراه داشته باشند.

وزارت حمل و نقل عراق افزود که همه مسافرانی که وارد فرودگاه تهران می شوند، باید دارای برگه آزمایش پی سی آر باشند تا نشان داده شود که به ویروس کرونا مبتلا نیستند.

بر اساس این بیانیه، این دستورالعمل از فردا (سه شنبه) در ایران اجرایی می شود.

کنسول جمهوری اسلامی ایران در بغداد در نیمه تیرماه گذشته در گفتگو با ایرنا در تشریح دستورالعمل وزارت امور خارجه کشورمان درباره سفر اتباع عراقی به ایران، شروط تردد به ایران از این کشور را اعلام کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمایش «پی.سی.آر» شرط ورود شهروندان عراق به ایران

آزمایش «پی.سی.آر» شرط ورود شهروندان عراق به ایران