مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 10:302020-08-03سياسي

بنگاههای اقتصادی اتریش علاقه مند به همکاری با ایران هستند


بنگاههای اقتصادی اتریش بسیارعلاقه مند به همکاری باایران هستند ومشارکت 250 شرکت اتریشی درنشستی با موضوع ایران، - در اتاق اقتصاداتریش نمونه ای از این علاقه مندی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اشتفان شولتس ظهر دوشنبه در دیدار با فعالان اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: تصمیم داریم که نمایندگان بنگاه های اقتصادی اتریش در قالب هیأتی و در حوزه کمک های بشر دوستانه به ایران سفر کنند.

وی با بیان اینکه بخش بازرگانی سفارت برای گفت وگوهای تخصصی و پیشبرد گفتگوها به سمت عملیاتی شدن آمادگی دارد، اظهار داشت: روابط نباید تنها در قالب صحبت و سمینارها باشد و سران ارشد دو کشور ایران و اتریش، این مأموریتی را به ما واگذار کرده اند و در سفر رسمی دکتر روحانی در جولای 2018 به اتریش مجموعه ای از قراردادها و یادداشت های تفاهم به امضا رسید.

شولتس تصریح کرد: سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد نیز یک سفر کاری است و هدف از این سفر نیز این است که بر مبنای علاقه دو طرف حوزه ها برای توسعه و همکاری دو کشور شناسایی و تعریف شود.

وی افزود: صخره های رشته های کوه دنا به طبیعت اتریش شباهت دارد و حوزه های مدیریت منابع آبی، مدیریت جنگل های پایدار و حوزه گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد از پتانسیل بسیار بالایی برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنگاههای اقتصادی اتریش علاقه مند به همکاری با ایران هستند

بنگاههای اقتصادی اتریش علاقه مند به همکاری با ایران هستند