مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 10:202020-08-03اقتصادي

انهدام یکی از بزرگترین شبکه های قاچاق ارز و پولشویی در آذربایجان غربی


روابط عمومی اداره کل اطلاعات آذربایجان غربی در اطلاعیه ای در اطلاعیه ای از شناسایی و انهدام یکی از بزرگترین شبکه های قاچاق ارز و پولشویی داد.

- روابط عمومی اداره کل اطلاعات آذربایجان غربی در اطلاعیه ای اعلام کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در این استان، یکی از بزرگترین شبکه های قاچاق ارز و پولشویی متشکل از اتباع ایرانی و صرافان خارجی شناسایی و متلاشی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، در این اطلاعیه که روز دوشنبه صادر شده،آمده است: اعضای این شبکه در پوشش شرکت های صوری اقدام به خرید و فروش غیر قانونی انواع ارز در داخل کشور کرده و ضمن برقراری ارتباط با صرافان و مراکز گردشگری برخی از کشورهای همسایه نظیر ترکیه و عراق، مقادیر انبوهی ارز را در قالب حواله از کشور خارج کرده اند.

در ادامه این اطلاعیه اضافه شده است: در جریان این عملیات، هفت نفر از عوامل اصلی و مرتبطان پرونده نیز شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند.

روابط عمومی اداره کل اطلاعات آذربایجان غربی اعلام کرد: طبق بررسی های اولیه، حجم معاملات غیرمجاز انجام شده توسط این شبکه به تفکیک بالغ بر 300 میلیون دلار، 60 میلیون یورو، 150 میلیون لیر ترکیه و 35 میلیون درهم بوده که در مجموع حدود 70 هزار میلیارد ریال تخمین زده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام یکی از بزرگترین شبکه های قاچاق ارز و پولشویی در آذربایجان غربی

انهدام یکی از بزرگترین شبکه های قاچاق ارز و پولشویی در آذربایجان غربی