مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 08:402020-08-03سياسي

دوازدهمین دوره مسابقات قرآنی بهار در بهار در ایلام برگزار شد


مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام گفت: مرحله مقدماتی برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات قرآنی بهار در بهار ویژه کارکنان با حضور کارکنان علاقمند در دو رشته مفاهیم، - ایسنا/ایلام مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام گفت: مرحله مقدماتی برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات قرآنی بهار در بهار ویژه کارکنان با حضور کارکنان علاقمند در دو رشته مفاهیم، قرائت ترتیل بصورت غیر حضوری برگزار شد.

اردشیر چشمه چاهی اظهار کرد: این مسابقات با هماهنگی دارالقرآن، شورای فرهنگی و روابط عمومی شرکت با رعایت و اجرای کامل پروتکل های بهداشتی ایمنی، بصورت غیر حضوری برگزار شد.

وی بهره مندی از فیوضات و معنویات روحانی از کلام الهی، انس با قرآن، ذکر و یاد خدا و نیز ترغیب و تشویق کارکنان در جهت تقویت روحیه معنوی و اخلاص در این شرایط بیماری فراگیر را از برکات اجرای این مسابقات برشمرد.

رییس روابط عمومی و دبیر شورای فرهنگی شرکت گاز استان ایلام تصریح کرد: سوالات مسابقه مفاهیم به صورت غیر حضوری از طریق سامانه اینترنتی آنلاین به صورت تستی-تشریحی و برگزاری مسابقات قرائت ترتیل نیز به صورت ضبط فیلم از متسابقین و ارسال برای داوران جهت امتیاز دهی بوده است.

چشمه چاهی تصریح کرد: در این مسابقات حامد حیدریان و محدثه خسروانی به عنوان نفرات برگزیده در رشته مفاهیم و آق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوازدهمین دوره مسابقات قرآنی بهار در بهار در ایلام برگزار شد

دوازدهمین دوره مسابقات قرآنی بهار در بهار در ایلام برگزار شد