مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 08:352020-08-03اقتصادي

پراید 93 میلیون تومانی در بازاری با رکود کامل+ قیمت ها


بررسی روند بازار خودرو نشان می دهد که نسبت به هفته گذشته، قیمت ها در بازار با شیبی ملایم، علیرغم نبود مشتری و به حداقل رسیدن خرید و فروش ها، افزایشی پیش می رود و قیمت پراید از 90 میلیون تومان هم فراتر رفت.

- بررسی روند بازار خودرو نشان می دهد که نسبت به هفته گذشته، قیمت ها در بازار با شیبی ملایم، علیرغم نبود مشتری و به حداقل رسیدن خرید و فروش ها، افزایشی پیش می رود و قیمت پراید از 90 میلیون تومان هم فراتر رفت.

سعید موتمنی- رییس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران- در گفت وگو با ایسنا، ضمن اعلام قیمت خودروهای پرتیراژ در بازار، اظهار کرد: بازار در رکودی کامل به سر می برد و سطح معاملات به پایین ترین سطح خود رسیده است؛ چراکه دارندگان خودرو برای عدم ضرر، نسبت به فروش اقدام نمی کنند و خریداران نیز به امید کاهش قیمت ها، خریدی انجام نمی دهند.

این در حالی است که قیمت ها در مقایسه با هفته های گذشته با شیبی ملایم، روند افزایشی داشته است.

وی عرضه ناکافی خودرو را اصلی ترین علت افزایش قیمت ها دانسته و معتقد است که اگر خودرو به میزان کافی تولید و به بازار عرضه شود، بازار کنترل و آرام خواهد شد.

در محصولات گروه صنعتی ایران خودرو هر دستگاه پژو 405 GLX از 130 به 139 میلیون تومان، سمند LX از 136 میلیون تومان در هفته های گذشته به 143 میلیون تومان،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پراید 93 میلیون تومانی در بازاری با رکود کامل+ قیمت ها

پراید 93 میلیون تومانی در بازاری با رکود کامل+ قیمت ها