مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 08:302020-08-03اجتماعي

پروانه چرای دام در مراتع کاشان ساماندهی می شود


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کاشان گفت: از مجموع 600 پروانه فعالیت بهره برداران مراتع شهرستان، 480 پروانه با نصب هولوگرام مغناطیسی ساماندهی شده است.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کاشان گفت: از مجموع 600 پروانه فعالیت بهره برداران مراتع شهرستان، 480 پروانه با نصب هولوگرام مغناطیسی ساماندهی شده است.

محمد مهدی شریفی، در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: این هولوگرام، گواهینامه ای است که پرداخت عوارض مرتع، مالکیت و تعدام دام را مشخص کرده و از سوء استفاده های احتمالی و چرای بیش از اندازه دام جلوگیری می کند.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح، حفظ پوشش گیاهی در مراتع، بهبود معیشت مردم و تولید علوفه مورد نیاز دام است که مرتع داران با پروانه های دارای هولوگرام می توانند عوارض دولتی سالانه را از طریق دفاتر خدمات الکترونیک پرداخت کنند.

شریفی تصریح کرد: پروانه فعالیت برای مرتع دارانی صادر می شود که صاحب بیش از 10 واحد دامی بوده و قبل از سال 85 مراتع آنها ممیزی شده است و مدارک مورد نیاز برای دریافت هولوگرام شامل مدارک شخصی، اصل پروانه و فیش پرداختی عوارض سال های قبل و ارایه آنها به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کاشان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروانه چرای دام در مراتع کاشان ساماندهی می شود

پروانه چرای دام در مراتع کاشان ساماندهی می شود