مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 08:302020-08-03ورزشي

آغاز فعالیت های ورزشی باشگاه مجازی منطقه11/آموزش به صورت آنلاین


معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11 از شروع فعالیت های ورزشی و سلامت محور در باشگاه های مجازی به صورت آنلاین و ارائه کلیپ های آموزشی از طریق شبکه های اجتماعی خبر داد.

- معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11 از شروع فعالیت های ورزشی و سلامت محور در باشگاه های مجازی به صورت آنلاین و ارائه کلیپ های آموزشی از طریق شبکه های اجتماعی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد جواد رشیدی در این باره گفت: با توجه به شیوع گسترده و فراگیر ویروس کرونا در سطح جامعه و لزوم رعایت فاصله اجتماعی و عدم حضور شهروندان در اجتماعات، در راستای حفظ سلامت وشادابی شهروندان ، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 اقدام به راه اندازی باشگاه مجازی با حضور مربیان برجسته کرده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 11 ، رشیدی در ادامه مشارکت همگانی شهروندان در پویش ماندن در خانه، افزایش شور و نشاط در شرایط کنونی، ارتقای سطح سلامت جسمی و روانی شهروندان و.

را از مهم ترین اهداف این طرح برشمرد و افزود: این برنامه با حضور مسئولین سازمان ورزش روز سه شنبه 14 مردادماه ساعت 9:30 در قالب رشته های ورزشی تکواندو، ژیمناستیک، بهکاپ ، والیبال، طناب زنی ، دارت،کاراته، تنیس روی میز ، بدمینتون، شطرنج و بسکتبال آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت های ورزشی باشگاه مجازی منطقه11/آموزش به صورت آنلاین

آغاز فعالیت های ورزشی باشگاه مجازی منطقه11/آموزش به صورت آنلاین