مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 08:252020-08-03سياسي

آخرین کنکور قرن سوهانی بر روح داوطلبان


همیشه تامین آرامش روحی و روانی افراد در آستانه ی حضور در آزمون های بزرگ و حساس زندگی حائز اهمیت است و این موضوع در مورد آزمون مهمی مانند کنکور حتی بااهمیت تر از آمادگی علمی داوطلبان ذکر می شود ولی در کنکور امسال به خاطر مهمان ناخوانده ی کرونا همه چیز فرق می کند.

- محمد جواد عابدی اردکانی از مشاوران تحصیلی و مدیر یکی از دبیرستان های شهرستان اردکان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: کنکور 99 که انتظار می رفت به واسطه برگزاری آن در آخرین سال قرن، کنکوری ماندگار در تاریخ لقب گیرد با ظهور ویروس منحوس کرونا و در هاله ابهام قرار گرفتن برگزاری آن، به کنکوری خاص در قرن رو به پایان تبدیل شد.

وی افزود: اوایل ظهور کرونا در اوایل اسفند 98، مسئولان برگزار کننده کنکور دلخوش به مهار این ویروس در اردیبهشت ماه و سامان یافتن اوضاع بودند لذا وعده برگزاری کنکور در موعد مقرر را دادند ولی هرچه پیش رفت، وضع از آن چه بود بدتر شد و با تعویق کنکورهای ارشد و دکترا، کنکور سراسری نیز دست خوش تغییر زمان برگزاری شد.

بدعهدی در زمان برگزاری کنکور سراسری عابدی گفت: با اعلام تاریخ برگزاری امتحانات دیپلم، انتظار می رفت تا سازمان سنجش به وعده خود عمل کند و تاریخ برگزاری کنکور را به فاصله سه هفته بعد از امتحانات نهایی دیپلم اعلام کند ولی چنین اتفاقی نیافتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین کنکور قرن سوهانی بر روح داوطلبان

آخرین کنکور قرن سوهانی بر روح داوطلبان