مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 08:252020-08-03اجتماعي

مجمع خیرین دانش آموز راه اندازی شود


مدیرکل آموزش و پرورش لرستان تشکیل مجمع خیرین دانش آموز را مهم دانست و گفت: با تهیه اطلاعات شفاف از فعالیت های خیرین در سطح استان می توان از ظرفیت آن ها به درستی استفاده کرد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل آموزش و پرورش لرستان تشکیل مجمع خیرین دانش آموز را مهم دانست و گفت: با تهیه اطلاعات شفاف از فعالیت های خیرین در سطح استان می توان از ظرفیت آن ها به درستی استفاده کرد.

رضا نخعی 12 مرداماه در جمع خبرنگاران، به اجرای طرح آجر به آجر توسط خیرین مدرسه ساز اشاره کرد و افزود: با همکاری و برنامه ریزی مسئولین آموزش و پرورش می توان از ظرفیت خیرین به خوبی استفاده کرد و مشکلات مدرسه سازی و تجهیزات مورد نیاز را رفع کرد.

وی بهره مندی از ظرفیت خیرین محلی و بومی را اثرگذار عنوان و تصریح کرد: باید گروه های مختلف و خیرین استان را شناسایی و به صورت هدفمند با برنامه ریزی نسبت به جلب مشارکت آن ها اقدام کرد.

نخعی تشکیل مجمع خیرین دانش آموز را نیز مهم دانست و اضافه کرد: با توجه به مشکلات آموزش و پرورش در بحث فضاهای آموزشی نیازمند همکاری بیشتر با خیرین هستیم و با تهیه اطلاعات شفاف از فعالیت های خیرین در سطح استان می توان از ظرفیت آن ها به درستی استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع خیرین دانش آموز راه اندازی شود

مجمع خیرین دانش آموز راه اندازی شود