مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 08:202020-08-03حوادث

کشف 40 فقره سرقت در تهران


رییس پایگاه پنجم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق دینام کولرهای اماکن تجاری و کشف 40 فقره سرقت در این پرونده، خبر داد.

- رییس پایگاه پنجم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق دینام کولرهای اماکن تجاری و کشف 40 فقره سرقت در این پرونده، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ کارآگاه خیراله دولتخواه با اشاره به افزایش سرقت دینام کولر از اماکن و مراکز تجاری در حوزه سرکلانتری پنجم، گفت: رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در گام اول تحقیقات به محل های وقوع سرقت مراجعه و با پایش سرنخ های موجود و بررسی فیلم دوربین های مداربسته، تصویری از چهره سارق به دست آوردند که با طرح موضوع در قرارگاه سرقت سرکلانتری پنجم، عکس های متهم پس از آموزش های لازم در اختیار گشت های سرکلانتری قرار گرفت.

به گفته این مقام انتظامی، در ادامه رسیدگی به پرونده ، اواخر تیرماه سال جاری مأموران گشت کلانتری 150 تهرانسر حین انجام مأموریت به یک نفر به نام سینا که شباهت زیادی به عکس سارق داشت مظنون می شوند که فرد مظنون دستگیر می شود.

کارآگاه دولتخواه افزود: متهم در بازجویی های اولیه ابتدا منکر هرگونه سرقت شد و برای فرار از موضوع و مشخص نشدن سوابقش، خود را با هویت جعلی معرفی کرد اما با بازجویی های دقیق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 40 فقره سرقت در تهران

کشف 40 فقره سرقت در تهران