مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 07:552020-08-03اجتماعي

احداث پروژه تفریحی، سرگرمی و گردشگری دشت زیبای ابرکوه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد، عباس قدیریان رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان خاتم با اعلام این خبر افزود: بافت تاریخی شهر هرات بافتی ست با مساحت کم و باقیمانده از سیل سال های گذشته که با وقوع آن تقریبا تمامی این بافت و فضاهای داخل آن تخریب شده و تنها مساحت کمی در منطقه پشت مسجد جامع شهر باقی مانده است.

او با بیان اینکه بافت تاریخی هرات با همکاری اداره میراث فرهنگی و شهرداری این شهرستان، ساماندهی و باز سازی خواهد شد، ادامه داد: در این پروژه مشارکتی، طرح و تامین مصالح با میراث فرهنگی و هزینه نیروهای اجرایی با شهرداری هرات میباشد.

عباس قدیریان اظهار داشت: عمده فعالیت های اجرایی این پروژه شامل کف سازی با آجر و قلوه سنگ و ازاره جداره ها و اندود کاهگل می شود.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان خاتم با اشاره به اینکه این اولین همکاری اجرایی مرمتی و زیر ساختی گردشگری، میراث فرهنگی با شهرداری هرات است، اظهار امیدواری کرد اجرای پروژه مذکور، فتح بابی برای دیگر همکاری های گردشگری در سطح شهرستان، بین این دو نهاد تاثیر گذار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث پروژه تفریحی، سرگرمی و گردشگری دشت زیبای ابرکوه

احداث پروژه تفریحی، سرگرمی و گردشگری دشت زیبای ابرکوه