مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 07:502020-08-03سياسي

کف سازی بازار بسیار زشت است/ بازار را دوباره سنگ فرش می کنیم


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان به موضوع کف سازی بازار زنجان اشاره کرد و گفت: کف سازی بسیاری زشتی در راسته قیصریه بازار زنجان انجام شده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، جلسه مشترک اعضای شورای اسلامی استان زنجان با مدیرکل میراث فرهنگی به منظور بررسی اقداماتی برای همکاری های مشترک برگزار شد.

استفاده از ظرفیت شورا در راستای معرفی جاذبه های گردشگری و همکاری متقابل در مسائل شهری از جمله موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان در این جلسه با بیان اینکه استفاده از ظرفیت شورای اسلامی شهر، نیاز امروز این بخش است، گفت: در همین راستا پیشنهاد شده بود که از ظرفیت شوراهای اسلامی شهر نیز که یک ظرفیت و نهاد مردمی است، در قالب یک تفاهم نامه استفاده شود.

امیر ارجمند با اشاره به اینکه میراث فرهنگی همواره به واسطه برخورداری از ظرفیت تشکل های مردمی، پیگیر مباحث مختلف پیرامون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در کل کشور بوده است، گفت: قطعا تفاهم ‎نامه این اداره کل با شورای شهر به توجه بیشتر به رسیدگی برای جاذبه های شهری کمک خواهد کرد.

وی تصریح کرد: در قالب این تفاهم نامه قادر خواهیم بود، عمده مسائل مربوط به شهرها، به ویژه شهرهایی که دارای بافت و ابنیه تاریخی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کف سازی بازار بسیار زشت است/ بازار را دوباره سنگ فرش می کنیم

کف سازی بازار بسیار زشت است/ بازار را دوباره سنگ فرش می کنیم