مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 07:502020-08-03سياسي

دفاع مقدس ظرفیت خوب برای تضمین آینده نظام است


مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: الگوگیری از دفاع مقدس می تواند برای آینده نظام جمهوری اسلامی ایران ظرفیت خوبی باشد.

- مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: الگوگیری از دفاع مقدس می تواند برای آینده نظام جمهوری اسلامی ایران ظرفیت خوبی باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام حسن بیگدلی که در دومین جلسه اتاق فکر برنامه ریزی بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان زنجان بیان کرد: هر چند در طول قریب به چهار دهه پس از پایان پیروزمندانه دفاع مقدس، وسعت و عمق ارزش های آن دوران نیازمند حضور موثر همه دستگاه های فرهنگی برای ایجاد نهضتی فراگیرتر برای بسط مفاهیم و ارزش های دفاع مقدس هستیم.

وی افزود: امسال هفته دفاع مقدس با دهه اول محرم تقارن دارد،پس باید تلاش کنیم تا معارف دفاع مقدس را که الهام گرفته از فرهنگ عاشوراست به خوبی برای مردم و به خصوص نسل جوان تبیین کنیم.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان یادآور شد: اگر مطالعه دقیق و بدون تعصب نسبت به دفاع مقدس داشته باشیم، می بینیم که در تاریخ معاصر ما هیچ نقطه ای بلندتر از دفاع هشت ساله ملت ایران وجود ندارد، برای همین الگوگیری از دفاع مقدس می تواند برای تضمین آینده نظام جمهوری اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس ظرفیت خوب برای تضمین آینده نظام است

دفاع مقدس ظرفیت خوب برای تضمین آینده نظام است