مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 07:452020-08-03سياسي

آغاز سفرهای سلامت محور بازنشستگان کشوری از عید غدیر


مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز سفرهای سلامت محور بازنشستگان کشوری از عید غدیر خبر داد و گفت: این در حالیست که با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، - سفرهای تفریحی و به شکل گذشته در کشور امکان پذیر نیست و باید به سمت شیوه های جدید و مبتنی بر سلامت و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی گام برداشته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تفاهم نامه ارائه خدمات فرهنگی، رفاهی و گردشگری سلامت محور به بازنشستگان کشوری میان صندوق بازنشستگی کشوری و موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر با هدف آغاز سفرهای سلامت محور یک روزه بازنشستگان کشوری به امضاء رسید.

محمود مرتضایی فرد، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری در جریان امضای این تفاهم نامه با تاکید بر اهمیت توجه به سلامت بازنشستگان تحت پوشش این صندوق، گفت: راهبرد جدید صندوق بازنشستگی کشوری امضای تفاهم نامه هایی است که ضمن ارائه خدمات فرهنگی، رفاهی و گردشگری متنوع و مطلوب، هم زمان، سلامت محور نیز باشند.

مرتضایی فرد تصریح کرد: سفرهای سلامت محور بازنشستگان با امضای این تفاهم نامه کلید خواهد خورد و امیدواریم در مراحل بعدی این سفرها در کل کشور گسترش یابد.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، سفرهای تفریحی و به شکل گذشته در کشور امکان پذیر نیست و باید به سمت شیوه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز سفرهای سلامت محور بازنشستگان کشوری از عید غدیر

آغاز سفرهای سلامت محور بازنشستگان کشوری از عید غدیر