مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 07:352020-08-03حوادث

کشف 3 قبضه سلاح شکاری و تله مخصوص خرس در رودبار


مأمورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار در اجرای وظایف قانونی خود موفق به کشف و توقیف سه قبضه سلاح شکاری و یک دستگاه تله مخصوص خرس شدند.

- رامین حسین زاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رودبار با اشاره به کشف و توقیف سه قبضه سلاح شکاری و یک دستگاه تله مخصوص خرس در رودبار اظهار کرد: مأمورین یگان حفاظت این اداره با همکاری اداره پلیس امنیت و اطلاعات شهرستان، طی دو عملیات مشترک موفق به کشف سه قبضه سلاح شکاری مجاز و غیرمجاز به همراه مقادیر زیادی فشنگ از متخلفین شدند.

وی از کشف و ضبط یک دستگاه تله مخصوص خرس خبر داد و گفت: ادوات کشف شده به اداره حفاظت محیط زیست رودبار منتقل و پرونده متخلفین جهت رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع شده است.

به گفته فرمانده یگان حفاظت محیط زیست رودبار، عملیات گشت و پایش عرصه های طبیعی و زیستگاه های حیات وحش به منظور مبارزه با شکارچیان متخلف توسط مأمورین این یگان به طور مستمر ادامه دارد.

  حسین زاده با هشدار به شکارچیان غیرمجاز تصریح کرد: هرگونه تحرک و فعالیت خلاف مقررات تحت رصد یگان حفاظت محیط زیست بوده و در این مسیر از همکاری دستگاه های انتظامی و امنیتی نیز برخورداریم و با توجه به ممنوع شدن شکار در جنگل های استان های شمال کشور و همچنین تصویب منطقه شکارممنوع جیرنده در سال گذشته، برخورد سخت گیران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 3 قبضه سلاح شکاری و تله مخصوص خرس در رودبار

کشف 3 قبضه سلاح شکاری و تله مخصوص خرس در رودبار