مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 07:202020-08-03اقتصادي

31 واحد صنفی و کارگاه متخلف پلمب شدند/از دور فاتحه بخوانید


رییس مرکز بهداشت شهرستان اراک گفت: طی هفته های اخیر 31 واحد صنفی و کارگاهی به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی پلمب شدند.

- ایسنا/مرکزی رییس مرکز بهداشت شهرستان اراک گفت: طی هفته های اخیر 31 واحد صنفی و کارگاهی به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی پلمب شدند.

دکتر سعید محمددوست در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه بازرسان مرکز بهداشت با همکاری اتاق اصناف و سازمان صمت و سمن های دارای حکم از استانداری در روند بازرسی ها از تمامی اماکن عمومی و خدمات رسان و صنوف و کارگاه های صنعتی حضور دارند، افزود: روند بازرسی این چنین است که در مرحله اول بازدید، تذکرات لازم داده می شود، چک لیست ها تکمیل و تحویل مرکز بهداشت می شود و بازرسان مرکز برای بازدید مجدد وارد عمل می شوند.

وی با بیان اینکه اگر برای رفع موارد درج شده در چک لیست اقدامی نشده باشد، مرکز بهداشت و پلیس اماکن برای پلمب مجموعه های دارای مشکل اقدام می کنند، افزود: از 24 تیرماه تا ششم مردادماه 6750 مورد بازرسی در شهرستان اراک انجام شده است که از این تعداد 58 مورد به مراجع قضایی معرفی شدند و از این تعداد 31 مورد به دلیل عدم استفاده از ماسک، رعایت نشدن فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

31 واحد صنفی و کارگاه متخلف پلمب شدند/از دور فاتحه بخوانید

31 واحد صنفی و کارگاه متخلف پلمب شدند/از دور فاتحه بخوانید