مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 06:302020-08-03حوادث

کلاهبرداری 400 میلیون ریالی در سایت دیوار


رییس پلیس فتا ایلام از شناسایی عامل کلاهبرداری 400 میلیون ریالی از یکی شهروندان در سایت دیوار خبر داد و گفت: همشهریان در هنگام خریدهای اینترنتی نکات امنیتی را عایت کنند.

- ایسنا/ایلام رییس پلیس فتا ایلام از شناسایی عامل کلاهبرداری 400 میلیون ریالی از یکی شهروندان در سایت دیوار خبر داد و گفت: همشهریان در هنگام خریدهای اینترنتی نکات امنیتی را عایت کنند.

سرهنگ علی جمالی اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از وی در سایت دیوار ،پرونده ای در این پلیس تشکیل و بررسی های اولیه از شاکی نشان داد که وی از طریق آگهی درج شده در سایت دیوار قصد خرید نوشت افزار را داشته و پس از واریز مبلغ 400 میلیون ریال به عنوان بیعانه به حساب صاحب آگهی، دیگر پاسخگو نبوده و کالایی را هم تحویل نداده و از این طریق اقدام به کلاهبرداری کرده است که موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت.

رییس پلیس فتا ایلام ادامه داد: با انجام اقدامات فنی و تخصصی پلیسی متهم با هویت معلوم شناسایی شد و ضمن اعتراف به جرم ارتکابی خود پس از مواجهه با ادله ؛ پس از تکمیل مستندات، پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شد.

جمالی تصریح کرد: شهروندان دقت داشته باشند انتشار هر آگهی در فضای مجازی به معنای واقعی بودن آن نیست چرا که بسیاری از آگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری 400 میلیون ریالی در سایت دیوار

کلاهبرداری 400 میلیون ریالی در سایت دیوار