مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 06:102020-08-03حوادث

کلاهبرداری از طریق سایت دیوار در ایلام


رییس پلیس فتا ایلام از شناسایی عامل کلاهبرداری 400 میلیون ریالی از یکی شهروندان در سایت دیوار خبر داد.

- سرهنگ علی جمالی رییس پلیس فتا ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از وی در سایت دیوار، پرونده ای در این پلیس تشکیل شد.

وی افزود: بررسی های اولیه از شاکی نشان داد که وی از طریق آگهی درج شده در سایت دیوار قصد خرید نوشت افزار را داشته و پس از واریز مبلغ 400 میلیون ریال به عنوان بیعانه به حساب صاحب آگهی، دیگر پاسخگو نبوده و کالایی را هم تحویل نداده و از این طریق اقدام به کلاهبرداری کرده است که موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت.

رییس پلیس فتا ایلام، ادامه داد: با انجام اقدامات فنی و تخصصی پلیسی متهم با هویت معلوم شناسایی شد و ضمن اعتراف به جرم ارتکابی خود پس از مواجهه با ادله پس از تکمیل مستندات، پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شد.

انتشار هر آگهی در فضای مجازی به معنای واقعی بودن آن نیست وی تصریح کرد: شهروندان دقت داشته باشند انتشار هر آگهی در فضای مجازی به معنای واقعی بودن آن نیست چرا که بسیاری از آگهی های وسوسه کننده در فضای مجازی می تواند دامی از سوی کلاهبرداران برای کلاهبرداری باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری از طریق سایت دیوار در ایلام

کلاهبرداری از طریق سایت دیوار در ایلام