مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 05:202020-08-03سياسي

موفقیت جهاددانشگاهی در زمینه اشتغال‎زایی نوید بخش است


جهاد دانشگاهی قم هم اکنون در جایگاهی ایستاده است که بیش از ده ها عنوان فعالیت پژوهشی، فناوری، آموزشی، فرهنگی و علمی را در کارنامه خود ثبت کرده و از رهگذر این طرح ها اشتغال زایی خوبی هم در استان ایجاد شده است.

- ایسنا/قم مدیرکل تامن اجتماعی استان قم گفت: جهاد دانشگاهی قم هم اکنون در جایگاهی ایستاده است که بیش از ده ها عنوان فعالیت پژوهشی، فناوری، آموزشی، فرهنگی و علمی را در کارنامه خود ثبت کرده و از رهگذر این طرح ها اشتغال زایی خوبی هم در استان ایجاد شده است.

علی اصغر دادخواه در گفت و گو با ایسنا، به مناسبت آغاز چهلمین سال فعالیت جهاد دانشگاهی عنوان کرد: جهاد دانشگاهی در حالی این روزها وارد چهارمین دهه از حیات خود می شود که فعالیتهای خوب و منحصر بفردی در مقابله با ویروس کرونا را به ثبت رسانده است، جهاد دانشگاهی یکی از نهادهای انقلاب اسلامی است که در سال 1359 با هدف تعمیق انقلاب از راه توسعه فعالیت های علمی، تخصصی و فرهنگی تاسیس شد.

وی در خصوص اقدامات جهاد دانشگاهی در یک سال گذشته تصریح کرد: همانطور که واضح است توسعه و رشد فناوری در اولویت های کاری جهاد دانشگاهی قرار دارد و در مسیر توسعه علمی، صنعتی، تولیدی و خدماتی کشور گام های مهمی برداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت جهاددانشگاهی در زمینه اشتغال‎زایی نوید بخش است

موفقیت جهاددانشگاهی در زمینه اشتغال‎زایی نوید بخش است