مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 19:152020-08-02سياسي

نمایش «صبح وصال» از لرستان منتخب پروژه چهار فصل تئاتر ایران شد


مسئول واحد نمایش حوزه هنری لرستان گفت: نمایش «صبح وصال» از لرستان به نویسندگی پژمان شاهوردی به عنوان یکی از طرح های منتخب پروژه چهار فصل تئاتر ایران معرفی شد.

- خرم آباد- مسئول واحد نمایش حوزه هنری لرستان گفت: نمایش صبح وصال از لرستان به نویسندگی پژمان شاهوردی به عنوان یکی از طرح های منتخب پروژه چهار فصل تئاتر ایران معرفی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مینا سپهوند شامگاه شنبه در سخنانی گفت: براساس اعلام مرکز مطالعات و پژوهش مرکز پس از تجمیع آرای اعضای هیأت علمی این فصل با عنوان شهدای مقاومت ، تعداد 7 طرح از استان ها انتخاب شد.

وی افزود: بر اساس اعلام نتایج این مرکز، 9 طرح از 7 استان کشور از مجموع طرح های واصله، توسط رحمت امینی، مهرداد رایانی مخصوص و ایوب آقاخانی برگزیده شد که یکی از طرح ها، نمایش صبح وصال از لرستان بوده است.

مسئول واحد نمایش حوزه هنری لرستان تصریح کرد: پژمان شاهوردی نویسنده این اثر، یکی از هنرمندان نمایشی باتجربه و موفق استان بوده که تاکنون موفقیت های خوبی نیز در این عرصه کسب نموده است.

براساس این گزارش، برگزیدگان نمایشنامه هایشان را به دفتر مطالعات و پژوهش های مرکزهای هنرهای نمایشی حوزه ی هنری به عنوان دبیرخانه این پروژه ارسال خواهند کرد تا در صورت پذیرفته شدن آثار برای حضور در کارگاه های فصلی در تهران آما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش «صبح وصال» از لرستان منتخب پروژه چهار فصل تئاتر ایران شد

نمایش «صبح وصال» از لرستان منتخب پروژه چهار فصل تئاتر ایران شد