مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 09:552020-08-02سياسي

ایجاد جسارت انجام کارهای بزرگ با منابع محدود یکی از اثرات جهاد دانشگاهی لرستان است


این نهاد سعی کرده در ایجاد جسارت انجام کارهای بزرگ با منابع محدود نقش مهمی داشته باشد و با واگذاری فعالیت به نیروهای جوان باعث شکل گیری فعالیت های خلاقانه در بخش های مختلف شده است.

- ایسنا/لرستان رییس جهاد دانشگاهی لرستان گفت: این نهاد سعی کرده در ایجاد جسارت انجام کارهای بزرگ با منابع محدود نقش مهمی داشته باشد و با واگذاری فعالیت به نیروهای جوان باعث شکل گیری فعالیت های خلاقانه در بخش های مختلف شده است.

دکتر سیدعلی نادر دهقانی ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی، راه اندازی مرکز تحقیقات، فناوری و فرآوری گیاهان دارویی را به عنوان یک قابلیت و اقدام پایه ای برای شکل گیری زنجیره های ارزشی و تولید دانش بنیان گیاهان دارویی و توسعه آن در بخش های روستایی جهت بهبود شرایط و وضعیت اقتصادی آن ها برشمرد و افزود: همچنین مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان به عنوان یک مطالبه و ضرورت، باعث کمک به زوج های نابارور استان و ایجاد بستر لازم برای فعالیت نیروهای علمی و دانشگاهی استان شده است.

وی از دیگر دستاوردهای شاخص جهاد دانشگاهی در لرستان را شهرک گلخانه ایی کوهدشت عنوان کرد و گفت: این ظرفیت برای اقتصادی کردن فعالیت های کشاورزی با افزایش بهره وری، کاهش مصرف آب و تولید مستمر در طول سال می تواند بسیاری از مشکلات آن شهرست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد جسارت انجام کارهای بزرگ با منابع محدود یکی از اثرات جهاد دانشگاهی لرستان است

ایجاد جسارت انجام کارهای بزرگ با منابع محدود یکی از اثرات جهاد دانشگاهی لرستان است