مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 05:452020-08-02سياسي

اعلام آمادگی مجلس برای ایجاد زمینه قانونی برای رشد صنعت بیمه


رییس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی از نشست تخصصی رییس مجلس شورای اسلامی با رییس و اعضای هیأت عامل بیمه مرکزی ایران خبر داد.

- رییس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی از نشست تخصصی رییس مجلس شورای اسلامی با رییس و اعضای هیأت عامل بیمه مرکزی ایران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بابک نگاهداری تصریح کرد: در این نشست وضعیت صنعت بیمه در بخشهای مختلف مورد بررسی قرار گرفت و در خصوص نحوه همکاری مجلس با صنعت بیمه در حوزه هایی نظیر صندوق بازنشستگی، بیمه تکمیلی، بیمه زندگی و نظایر آن بحث و تبادل نظر شد.

نگاهداری با اشاره به رویکردهای چهارگانه تحولی در مجلس یازدهم و تأکید رییس مجلس بر این رویکردها، افزود: دکتر قالیباف معتقدند که بیمه می تواند یک صنعت اجتماعی و مردمی باشد.

ایشان ضمن تاکید بر لزوم عدم تحمیل بار مالی جدید به دولت، استفاده بهینه و به جا از ردیف بودجه های دولتی مرتبط با جبران خسارت های مختلف و سوق دادن این بودجه ها به سمت بیمه ها را مسیر درست و بهینه برای هزینه کرد این بودجه ها برشمردند.

رییس حوزه ریاست مجلس گفت: رییس مجلس در این نشست ضمن اشاره به ظرفیت بیمه ها برای حل مشکلات مردم و کشور در دوران تحریم، بر آمادگی مجلس برای ایجاد زمینه قانونی برای رشد صنعت بیمه و به تبع آن بهره مندی بیشتر مردم تأکید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی مجلس برای ایجاد زمینه قانونی برای رشد صنعت بیمه

اعلام آمادگی مجلس برای ایجاد زمینه قانونی برای رشد صنعت بیمه