مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 05:352020-08-02بين الملل

رژیم صهیونیستی شهرک جدید در قدس اشغالی می سازد


رژیم صهیونیستی قصد دارد یک شهرک دیگر صهیونیست نشین در شمال قدس اشغالی بنا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سرعت ساخت و سازها و غصب زمین های فلسطینی ها در بیت المقدس در سال های گذشته افزایش یافته و بار دیگر رژیم صهیونیستی قصد ساخت یک شهرک صنعتی در شمال این شهر را دارد.

به نوشته وبگاه عربی21 ، شهرداری وابسته به رژیم اسراییل در بیت المقدس با ساخت این شهرک به مساحت 90 هزار متر مربع موافقت کرده است.

پیشنهاد ساخت این شهرک را وزارت امور قدس در کابینه نتانیاهو داده بود.

موشه لیئون شهردار قدس اشغالی نیز به شبکه تلویزیونی کان اسراییل گفت که تعهد می دهد پروژه های شهرک سازی در قدس ادامه یابد.

شهرداری قدس در ماه گذشته میلادی نیز طرح توسعه مغازه ها، اماکن تجاری و مهمان خانه ها را در منطقه صنعتی وادی الجوز در شرق بیت المقدس را آغاز کرد که طبق آن قرار است بیش از 200 ساختمان تجاری و صنعتی فلسطینی ها تخریب شود.

رژیم اسراییل در ماه مارس گذشته نیز اعلام کرد که قصد دارد 3500 واحد مسکونی را در منطقه E1 در شرق قدس اشغالی احداث کند تا این منطقه را به شهرک معالی ادومیم متصل کند.

  شانزده سفیر از کشورهای اروپایی امروز یادداشت اعتراضی به وزارت خارجه رژیم صهیونیستی تحویل دادند و در آن از ساخت و سازها در منطقه موسوم به E1 ابراز نگرانی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی شهرک جدید در قدس اشغالی می سازد

رژیم صهیونیستی شهرک جدید در قدس اشغالی می سازد