مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 09:052020-08-01اقتصادي

بسط و گسترش همکاری ها با سازمان جهاددانشگاهی یزد


سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در خصوص هر گونه همکاری با جهاددانشگاهی استان اعلام آمادگی کرد و خواستار بسط و گسترش همکاری های، آموزشی، - ایسنا/یزد سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در خصوص هر گونه همکاری با جهاددانشگاهی استان اعلام آمادگی کرد و خواستار بسط و گسترش همکاری های، آموزشی، پژوهشی و مباحث حوزه اشتغال بین هر دو نهاد شد.

عماد تشکری در نشست با مهدی باصولی رییس سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد گفت: حوزه کاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی زیاد و دارای تنوع است و مراجعان مختلفی را در بر می گیرد.

وی ادامه داد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مباحث آموزشی و پژوهشی هم راستا با اهداف خود، اقدامات خوبی را تاکنون در حوزه های مختلف انجام داده است به طوری که در سال 97، تعداد 32 طرح پژوهشی، هفت عنوان پایان نامه که یک پایان نامه در مقطع دکترا و شش پایانه نامه در مقطع ارشد مورد حمایت این اداره قرار گرفته است و همچنین در سال گذشته، یک عنوان پایان نامه در مقطع دکتری به تایید کمیته پژوهشی این اداره کل رسیده و 21 طرح تحقیقی به دبیر خانه کمیته ارسال و مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان این که مدیریت تعاون و امور اجتماعی این اداره کل، دوره های آموزشی را جهت جامعه هدف خود در طول سال برنامه ریزی و اجرا می کنند، گفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسط و گسترش همکاری ها با سازمان جهاددانشگاهی یزد

بسط و گسترش همکاری ها با سازمان جهاددانشگاهی یزد